sesimizi alkışlarla tenpo tuturduk
ofsayıt dedik, penaltı dedik haykırdık
takım gol yıiyince küfrü savurduk
heryerde saygın olalım...sayın fanatikler....
yeşil saha heyecan verdi yerimizden fırladık,
buz kalbimin tam ortasında,
filiz veren çiçegi bi görsen,
çıglıklerını bi duysan,
yüregin kanardı.
çok uzaklarda olsan bile,
tenimde ten oldugun,
solmuşsa çevremizdeki çiçekler
feyiz almayız yaşadıgımız zamandan
soludugumuz havadan
yakar bizi ılık esen ruzgarlar
uzaklaşır bakışlarımızdan arzu ve istekler
Salında bi gel hele
Söğüt dalına beze güllerini
O güzel şarkılarını söyle
Yaşat bana yaz günlerini
Söğüt dalına can gele
damla damla oldu bugün sevinclerim
sert bır kaya carptı sanki duygularıma,
dalgınlıgım bu sebeptendir
gülümseyen yüzümü ardım,ama bulamadım.
gül goncalarını kokladım,olmadı,
çaglayana baktım,keder dagılmadı,
uzun zaman oldu sen gideli
mevsim degişti
bahar bitti
karakış geldi
kalemler kara yazdı
ufuklar karardı bulutlarla
dost ruzgarı yavuz esti___
Bak dost, ruzgarın yavuz esiyor
Dikkat etmezsek savurur bizi
uzaktaki hoş sedaları getir bana
yalınızlıgım hışırtılarınla dolsun
şen kahkahalar olsun esintinde..
sakın hırçınlaşma,usul usul es
tenimde serinligin,
kulaklarımda şarkılar fısıldansın.
Fırtına sardı ormanı
Dallar toprağı öpüyor
Hışımla yükseliyor ağaçlarlar
toparlıyor dalını budağını
isyan edercesine
Çiçekler uyanıyor
-----
Yaptıgın en güzel şey, gidiyorum demek,
Git arkadaşım git,dönmemek üzere git.
Acı tatlı paylaşılmış ne varsa unut,git.
Sakın arkana bakma,
Mazıyı silerek git.




-
Zeynep Aydinlioglu
-
Bekir Dalkıç
Tüm Yorumlarsüper
Kültür Sanat Edebiyat Şiir
Bekir Dalkıç Bekir Dalkıç 4
Anasayfa
Şairler
Şiirler
Nedir
Üyeler
Profilim
Hesabım
Mesajlar
Gruplar
Çıkış Yap
Şimdi şiir, şair veya kelime ara!
Bekir Dalkıç
Bizleri Böcek Görüyorlar
Bekir Dalkıç< ...