Yeter
Alagözüm yok ki bana yanasın
Yandığımı bir azıcık bil yeter
Ara sıra yollarıma dönesin
Geldiğimde bir sıcacık gül yeter
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Güzel dizelerdi. Kalemin daim olsun. Saygılarımla..
Sımsıcak bir şiirdi. insan şiiri okurken, yazanın veya hitap edenin duruşunu, halini; ruyalarını gözünün önüne getiriyor. çok değil, biraz, birazcık gülüş, birazcık silinmesi hasretlerin... Değil mi..?
4+4+3'ün dayanılmaz akıcılığında ilerleyen bir şiirdi. Ve gerçekten çok güzeldi. Kutluyorum güçlü kalemi.
Sevincim var bu sevimi alırsan
Erincim var lutfedipte gelirsen
Kalbimdeki gizli yaşi bilirsen
Özlemini usulcacık sil yeter
...
Yazan ve paylaşan yüreğe sağlık ve saygılar..
İşte deli bir yürek..Vazgeçmeyi kendine yediremeyen..
Dileğim ki..Hak eden hakkını bulsun yeter..
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta