Simit..simitçi!
Ceplerinini aradı,
Hay! Allah kahretsin,
Akşama alacaktı haftalığını.
Annesine vermişti,
O gün elinde son kalanı.
Bir gün evvel annesi,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




''hayatın zorlukları bir çocugun omuzuna yüklenmiş, bu günlük gördügümüz hayatımızın içinde olan şeyler belki ülkemizin bir ayıbı ama suc çocugun degil tüm toplumun.. anlamlı ve güzel bir hikaye desem...kaleminiz daim olsun saygılar..''
Nedeni o kadar çok ki... Yanlış evlilikler... bilinçsizlik... bakamayacağın kadar çocuk doğurmak... yoksulluk... toplum baskıları, töreler... bazen de tokadı yaşamın... ardı ardına gelen dil uçuklatacak olaylar v.s... Olansa çocuklara oluyor. İnsanca yaşam, eğitim, sevilmek hakları alınıyor ellerinden. Onlara sorulmuş mu dünyaya gelmek isteyip istemedikleri? Tebrikler. Sevgilerimi yolluyorum.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta