Neden bilmem çıktım kadîm sözünden
Korkuyorum Cehennem8n közünden
Akla ziyan nefsimizin yüzünden
Dağılmadan bizi topla Allâhım.
Davamız büyüktür davamız hâktır
Değerim yoğusa senin uktende
Bavulu valizii toplar giderim
Yüzüm gülmez tabi garip nüktende
Son defa kalbimi yoklar giderim.
Sen bu hayatını meğersiz gördün
Yokluğun buz gibi soğuk mu soğuk
Selamsız sabahsız üşüttün beni
Yüreğimde çığlık boğuk mu boğuk
Bilmiyorum nasıl işittin beni
Nedensiz niçinsiz bana darılsan
Yalan dünyâ bendime dar
Yaşıyorum benim kadar
Her şeyin bir mevsimi var
Zemheride gül koklanmaz.
Şu kendimi oluruna bırakıp
Olan olmayandan alınacaktım.
Allâh'ı bir an aklımdan çıkarıp
Kaderime küsüp darılacaktım.
Bu dünyada insân kalmak çok zor ya!
Yoksul bir anayı görünce durdum,
Islak bir minderde oturuyordu
Eksik eteğine az mâviden su,
Ruhuna yıldızlar dolduruyordu.
Cüret edemedim isim sormaya
Ne gözüm hülyada nede leylada
Gündüz hayalimde gece rüyamda
Beni bir başıma yalan dünyada
Çekip gidiyormuş yokum diyormuş.
İçimi kaplarken aşkın sancısı
Şu yalan dünyada yaman eller var
Açık tut farları yol var yollar var
İnsan farklı farklı kul var kullar var
Yola çıkacaksan inananla çık!
Burası kuzey kutup
Oynarız halay kurup
Sevdiğimden ilk mektup
Yola çıkmış geliyor.
Gülpembe bizim eller
Sürüden ayrı teke
Ardında boş teneke
Ot koymamış sofrada
Dönmüş sarı ineke
Yaz gelin, yazan gelir




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!