Bulaşıcı hastalığın adı yalnızlık
Ölümcül bir virüs gibi…
Tuzlu su paslandırır çürütür bedeni
Önümde saydam bir duvar
Ardında seni görüyorum
Pas tutmuş aşkım duygu ve hayallerim var.
Yalnızlığın da kokusu varmış bilmiyordum
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




O kadar anlamlı ve o kadar yürekten istenerek yazılan şiir ki
birkaç kez okuduktan sonra bu cümlelerimi yazdım.Çünkü şiirin temasını tam anlamasam hiç bir şaire kısacık yorumlarımı yazmam.O kadar derin ve bir o kadar da duygulu şiirdi. Tebrik ederim ÜSTAT.Tam puan + ant. saygılarımla. GERÇEK DOSTLAR BİRLİĞİ
Yankısız bir sese dönmek gibi,dönüşü olmayan bir yola gitmek,kendine çıkmayan yolculuklara dönüşmesi gibi ömrün...Saygıyla kutluyorum nitelikli şiirinizi,teşekkürler sayın şair.
oldukca içli olmuş. gönül kırgınlığı yansımış şiir. evet ayrılığında kokusu varmış öğreniyor insan.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta