Bir sen eksiktin (çin)
Ortadoğu’da analar
Ağlarken için için
Bu katliama heves niye
Petrol,gaz diye,diye
Diri,diri yakıyorsun mazlumları
Alma ahlarını biçarelerin
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




cok anlamli..Çünki bir (Ç) kadar değeri yok.
saygilarimla
Onlar ağlatırlar.Atalarımız boşunamı demiş çin işkencesi diye.Onlardan merhamet beklenmez.Kısa ama çok özlü bir şiir olmuş.Tebrik ediyorum Münevver hanım.Yüreğinize sağlık.Selam ve saygılarımla Mahperi KOÇ
Hükümetimizde haberleri izliyordur heralde...Sade Türkiye'de yaşayanlar mı türk, müslüman ?
Dilerim hemen bu insanlık dışı yapılan işkenceyi durdururlar.
Tabi ki çin'le iş birlikçilerin gözünden düşmek istemezlerse bişeyler yapacaklardır.
'Dur' diyen olmazsa demek ki çin'ede satılmışız.
çin'i bilerek küçük yazıyorum. Çünki bir 'Çünki' kadar değeri yok.
Güzel yazmışsınız.
Duyarlı yüreğinize sağlık Münevver hanım. Sevgilerimle...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta