BİRGÜN OLURDA SUSARSAM...
bilki içim içim içimde büyüttüm seni
ulasamayacağımıda bile bile
kokunu saklamadım Kendime
Olurya kaybedersem senide
Dualara kattım her zerreni yinede
EĞİLMESİN O MAĞRUR BAŞIN O YERE
hersey sahip olmak değilki bedene
O tebesssüm bedel değilmi herseye
hani demiştim ya bir keresinde
Masumiyetini kaybeden herseyini kaybeder diye
LAL OLMUŞ DİLİN DEME SEVDİĞİM
susmuşsam bilki en derinde içimdesin
Ne dillimde ne sesimde nefesimdesin
Sen agizlarda sakız edilmeyeceksin bilesin
Keser yuregimin sesini gamzelerin
Ben ben yanaginda çenende benlerin
Şiir işte yorum O yorumda senin eserin
GEL GÖRKİ KÂLUBELADAN GELİR O SUSKUNLUK
Anlam yuklemek çok saçma gereksiz
Anne karninda dokuz ay belkide sebepsiz
Dunyaya geliş gibi işte tertemiz
Merak sende sensin o merak istemsiz
Tüm çabalar seninn icln beklentisiz
öyle gülüp durma ne olur sessiz sessiz
İNSANIZ YA ONDAN BU DURGUNLUK
Yasadığın tüm aciları ögrenme isteğim
Hissederek dualara seni eklemişim
Dalıp dalıp gidisini oylece izlemişim
İçine akıttıgın göz yaşına keder keder kederlenmişim
Elden birsey gelmemesinide çok sevmişim
Artık ne öfke var ne hüzün nede yorgunluk
Geriye miras kalmış yaban gülü yediverene
NİHAYETSİZ BİR YAR'A YAR'E VURGUNLUK
Kayıt Tarihi : 13.06.2026 23:52:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!