Dur! ...Gitme demeyeceğim.
Nasıl sevdiğimi hiç bilmedin,
Sonsuza kadar da bilmeyeceksin.
Yine de gitmesen diyorum...
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Ah ! şu gitmeler yalnız bırakan gitmeler yok mu ? insanı bir başka duygular içerisine bırakıyoır ve dik duruşundan taviz vermemek adına hissettirmek istemesende yine bir yanın gitme diyor sevgili şairim sizi yürekden kutlarım saygılarımı sunarım efendım
selami
Dur! ...Gitme demeyeceğim.
Nasıl sevdiğimi hiç bilmedin,
Sonsuza kadar da bilmeyeceksin.
Yine de gitmesen diyorum...
Dil sussada,yürek susmuyor.Yüreğe ateş düşünce,beyin yüreğin etkisinde kalıyor.Dörtlüğünüz güzeldi.Yüreğinize sağlık.Saygılarımla...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta