Git...
Alıştım sensizliğe, alıştım sessizliğe
Olmayışında seni özlemeye
Kapımın her çalındığında
Gelmeyişine…
Yokluğunda elini tutmaya
Sen olmadan da gözlerine bakmaya
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




usta kalemınıze ve yuregınıze saglık saygılarımla
Tebrikler çok güzeldi yüreğinize sağlık.tam puan+ant.saygılar.
Git…
Bu mısraları yazarken titreyen ellerimi
Gözlerine bakamadığım gözlerimi
Sana söylediğim ve söyleyemediğim
Belki de hiç söyleyemeyeceğim sözlerimi
Sana yazdığım şiirleri de al yanına
Çok duygusal bir anda yazıldığı her kelimesinden belli oluyor. Güzeldi Tebrikler
bizden gidenlerin gitmeleri ne çok koyar bize, yok olmak isteriz, onlarsız olmaz diye düşünürüz, ancak gitmelerin ardında da hayat devam ediyor.
Harika ve akıcı dizeler.Tebrikler Yusuf bey.
Gidişler... nasıl da can yakar. Tebrikler. Sevgiler
hangi gidşler yazdırmazki kaleme...hele birde yürekten vurursa ....tebrikler
Güzel bir sitem dolu bir şiir
Kutlarım sizi
Çok güzel bir şiir beğenerek okudum yüreğinize sağlık selamlar...
Yaktınız okuyanları hocam.Söyleyecek söz bırakmadınız. Mükemmeldi tebrikler.
KUTLUYORUM DEĞERLİ ŞAİR GÜZEL BİR ŞİİR OKUDUM SELAM VE SAYGILARIMLA
Bu şiir ile ilgili 32 tane yorum bulunmakta