Kaybedilmiş
Dengelerden ne varsa
Geriye kalan...
Soguk bir kış sabahında
Aklımda yine senden.....
Ne bir sitemim olur artık..
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




ressam ve sair..
farkliligi görebiliyorum siirde...
Bir vapur düdüğünde........
Tren sesinde....
Dizeleri bana;
'' Koşarım dil-i naşad ile her tren gelişinde ''
'' Beklerim ben yine bin giryan ile her fecirde ''
diye yazdığım bir dörtlüğü hatırlattı..
( Beklerim Ben Yine ) şiiri(m) den..
tebrikler/ kutlarız.
Fiğen Hanım !
Tebrikler kalemine sağlık
saygı ve sevgilerimle kutlarım
Fügen Hanım,sevgiliye siteminizi iyi anlatmışsınız.Sıkılmadan okudum,zira şiiri şiir yapan sesleri oturmuş,uyakları dengeli buldum.Hep
başarılı olmanız dileğiyle,sağlık içinde kalınız...
Enver [Özçağlayan
Enfes bir şiir okudum...Bal damlayan yüreğinize sonsuz teşekkürler...Saygılarımla.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta