EBABİLLERE
(G….. B....’un Ebabil’ine…)
Ne yani sahipsizmiydi ki Kâbe... Saldırdınız,
Dersiniz verildi... Yenildiniz, o küçücük Ebabillere...
La İlahe İllallah... Allahuekber... Farkına varsaydınız,
Güzellikleriniz kalırdı, gelecekte ki tüm nesillere.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Şİmdi gördüm. Teşekkür ederim efendim. Başarılı çalışmanızı ve değerli şahsınızı yürekten kutluyorum. Ebabillerimiz kardeş olsun...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta