Gönül hasret oduyla yanıp dururken
Feryadımız figanımız arşı bulurken
Puşt zulalarında harap olurken
Dost diye haykırdıklarımız nerelerdeydi
Bir ömür ki genç yaşta derbeder olmuş
Bir ışığa pervane sabreder olmuş
..
Canimsin...
Yalniz mi sandin kendini
Müsade edermiyim
Kederlerde bogulmana
Uzatmam mi cekip alan
Dost elimi.
Bir hüznün ötesine
..



