Adımların besmeleyse
Yollarına han dökülür
Her nefesin Hu der ise
Dillerinden bal dökülür
İnsanoğlu işte bu ya
Çevir beni bu dünyada
Haramlardan beri Allah
Ben nefsime zulüm ettim
Yok gözümün feri Allah
Şeytan bana oyun etti
Uzatma harama nur yüzün diye
Şevkini kıracak güller aradım
Öyle bir hezeyan yaktı gönlümü
Sayfalar içinde küller aradım
Yıllarca yazdığım her cümle ardı
O zalimce dosta benim
Selamımı sal arkadaş
Yıllar oldu göremedim
İki gözüm sel arkadaş
Hasret kaldım dertsiz güne
Ya ilahi aşkın ile
Doğru sözü yazdır bana
Ben nefsime zulüm ettim
Sen ne etsen azdır bana
Beni dostun eyle güldür
Getir haydi yoktan değil
Vardan bana bir haber
Ol cehennem ateşinden
Nardan bana bir haber
Tabirciler veriştirir
Ben bu yolda oldum
Ayağıma taş istemem
Aşık dertsiz olmaz dedin
Gözlerime yaş istemem
Ne de nankör şu kulluğum
Ben hikmetli bir kul olsam
Tennureler bürünürdüm
Aslım bozuk olmasaydı
Huysuzluğa erinirdim
Yine demem geçti benden
Bana kuru odun derler
Dalım çiçek açar benim
Belaya gark olan sanar
Dünyada tek naçar benim
Elim sanki bir ateşte
İnsan gönül yıkar ise
Her ameli boşa benzer
Nefse zincir vursa hali
Hak yolunda koşa benzer
Nefsi katır o pis menem




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!