Ben seni
Avcılardan korumak için
Sürekli izledikçe
Sen
Durmadan kaçtın benden
Ama onlardan
İlk kurşunu yiyen de
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Kurşunu yiyen hep daha çok seven midir? Bir insanın kalbinin derinliklerini kim bilebilir ki...Tanrı mı insanın kendisi mi?Kutlarım Işık Bey.
güzel bir konu seçimi kutlarım
Bu harika dizeler için yürekten kutlarım.Tam puan.
ceki Şiir
Işık German Ersoy Şiirleri : 391/1480
Sonraki Şiir ]]
yürek kalem sesiniz daim ilhamınız bool bol olsun emi üstadım tam p saygıyla
Ceylan
Ben seni
Avcılardan korumak için
Sürekli izledikçe
Sen
Durmadan kaçtın benden
Ama onlardan
İlk kurşunu yiyen de
Yine ben oldum
Işık German Ersoy
'Avcılardan korumak için'...
Kurşun yemeniz filan vız gelir şairim. Yukarıdaki laf çok güzel. Bu güzelliği kutlar, saygılar sunarım.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta