-Üstadım Mustafa Ceylan' a Saygıyla...
Gecenin tam ortasında
Bir ceylan ağlar yıldızlarla
Bir ceylan ki hıçkırıkları cihanı tutar
Sen duymazsın, duyamazsın...
Nerden duyacaksın? ...
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




bu şiiri kanun taksimi eşliğinde,askerlik görevimi yaparken' ağlayarak' okumuştum..daha sonrada kasete kaydetmiştik..hala dokunur bana bu şiir..çok derinlere..sevgiler Aysel hanım..Yavuz kaya
Avcısın, vur ceylanı tam yüreğinden!
Sevmek nedir, ne bilirsin sen?
şiiriniz çok güzel ama bu sözcükler beni etkiledi sevgiyle...
''Sevgili Aysel..Mustafa Ceylan hocamız seninle ne kadar gurur duysa azdır..ben hocamı hemde seni tebrik ediyorum...İbrahim Ethem Bingül''
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta