Anka kuşu gibi kanat vururuz,
Kaf dağını tüy gibi tel tel bürürüz,
Muhammet yolunda aşkla yürürüz,
Can bize Bektaş, Alevi derler.
Ali abasız bikes naçar n’deriz,
Yolsuz yolaksız da nere gideriz,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Alevi; Ali'nin yolunda olur!
Sanma ki; o yolun solunda olur!
Kitab'ı Sünneti bırakan bir kul;
Emin ol İblis'in yolunda olur!
Ben de bir aleviyim ama sözde, söylem de değil, özde ve eylem de aleviyim! Yani o evliyalar şahı ve ilmin kapısı olan ve Allah resulü(sav)nün izinden harfiyyen ayrılmayan İmam-ı Ali(ra)nin yolunu harfiyyen takip eden bir aleviyim!
Gerçek mü'minler olan hakiki alevilere selam, sahte ve çakma olanlara da lanet olsun!
VESSELAMÜ ALA MENİTTEBEEL HÜDA!-(ALLAH(CC)IN SELAMI HÜDA(CC)YA TABİ OLANLARIN ÜZERİNE OLSUN!
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta