ben hep mutlu düşlerim
sevdiklerimi
hep mutlu..
imrenirim.
bebekler gibi
mışıl mışıl
ne güzelliktir..
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




vay be.........vay ki ne vay..................saygılar
Ne güzel bir final....... uğruna ölünesi sevgililer için..........
Sabahın yamacındayken gözlerime yaş doldu
antolojide ihmal ettiğim dostlarımdansın
özzzzzzzzzzlemişim.
Sevda seli gibi bir şiir. Çok içten, coşkulu, severek okudum Tebrikler.
Sevgili üstadım;
Okuduğum her şiiriniz gibi bu şiiriniz de bir harika....
Keyifle ve severek okudum.
Yüreğiniz dert görmesin.
Tam Puanla Listeme alıyorum.
Selam ve sevgilerimle....
Nafi ÇELİK
Allah sevdiklerinize bağışlasın...
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta