Hayat dediğin neydi ki! ara sıra efkarlanmak,
Kimselerin kucak açmadığı, açamadığı,
Karanlığın arkasında saklı olan aydınlığa,
Ve alıp başımızı dağlara çıktığımız zamanlardı.
Kuru odunun ve ateşin arasında ki danslar,
Ve iki sevgilinin arasında ki aşk fısıldıları,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Harikasınız
Çok güzeldi yüreğinize emeğinize sağlık
Saygılar genç kaleminize
Yeni yılın tüm insanlığa ve ülkemize barış, mutluluk getirmesi dileğiyle
yeni yılınızı kutlu olsun
Gece yarıları yalnız değildik,
Sokak lambaları da ayaktaydı,
Dostlar balkonda bize meraktaydı
Unutmadım başımıza karda yağmaktaydı.
tebrikler çok hoş satırlar bunlar.ben de gençliğime gittim çok değil yıllar öncesine:)
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta