Annem doktor olsun derdi.
Babam için avukat yeterdi.
Kardeşlerim polisi severdi.
Arkadaşlarım manken olsun derdi.
Ben ise aşık oldum aşık...
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




İyiki Aşık olmuşsun, Aşık olmasan belki Şair olamıyacaktın ozaman bizde bu güzel şiirlerden mağrum kalacaktık, yüreğine sağlık
Keşke olmasaydın ve erteleseydin anne ve banyın dediğini olduktan sonra olsaydın ama ne mümkün bir anda kara bulut gibi çöküverir ve olanlar ondan sonra olur ve diğerleri biter olacağını olmuştur artık insan.dilinize yüreğinize sağlık.
Haşim Kalender.
bu kesin davulcudur -neyse- aşkın gözü'de kör değil mi
İyi bir şey olmamışsınız... Aşk şizi şair yapacak birde. Durmadan başkasının dertleriyle dertlen de dur... :-)))))
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta