Düşlerin izdüşümünde
Serpilir kimi aşk
Bir kar tanesinin
Hissedilişinde belki
Belki bir bakışta
Belki de bir bakışı
Arayışta...
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




'her mısrasına hak verdiğim bir şiir olmuş.Tebrik ederim sevgili Bekir'
AŞK BİR AVUÇ KUM İÇİNDEKİ BİR KAÇ PARÇA ALTIN GİBİDİR. KUM PARMAKLARINIZIN ALTINDAN KAYARKEN TEK DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ ALTININ SONUNDA AVUCUNUZDA KALMASIDIR. SONUNDA ALTIN AVUCUNUZDA ÖYLE VEYA BÖYLE KALIR. DAHA SONRA ANLARSINIZKİ.. GERÇEK AŞK O AKAN KUMLARDAYMIŞ...
Sevgiler...
Ask, kendini cogaltan bir hücredir, dagilir yavas yavas tum bedene, ruha ve yurege oturana dek
Belki bir bakışta
Belki de bir bakışı
Arayışta...
Umarim o bakislari farkeder ve degerlendiririz:)) Cok sirin bir siir olmus sevgili Bekir, yüreginize saglik..Sevgilerimle: Samanyolu
aşkın tek kişilik olduğunu düşünen biri olarak yoklukla devleşir diyeceğim izninizle...
Tebrikler
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta