Dersini almayıp hậ ceden,
Elif, lậ m, mim gibi heceden,
Yola koyulmayıp geceden,
Rabb-ül Rahman’ı arzularsın.
Yönün döndürmeden kıbleye,
Tebarüz etmeden Kâbe’ye,
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




A rzularımı z Daim olsun . Tebrikler
Teşekkür ediyorum güzel şiiriniz için
çok güçlü kaleminiz çok beğendim yüreginize sağlık....
Tebrik ediyorum üstad sonuna kadar merakla okudum.Çok güzeldi. Rabb-ül Rahmanın yolunda daha nice eserlere inşallah
Güzel Şiir Eliniz e Sağlık yüreğiniz dert görmesin,
Başarılar
aziz dost senin de söylediğin gibi hepimiz onu arzularız ama bu o kadar kolay değildir. onu arzulayan kişi onu anasından babasından evladından eşinden ve akraba-i taallukatından daha çok sevmelidir. Allahın kendilerinden razı olduğu insanlara ne mutlu.
Sevgili Özcan gönülden dökülen inci misali bu güzel temennileri candan kutluyorum saygılarımla
Sevgili Özcan gönülden dökülen inci misali bu güzel temennileri candan kutluyorum saygılarımla
Aynen... Size katilmamak mumkun degil
Bu tür siirler cok faydali oluyor kanisindayim. Birbirinden kiymetli nice siirler yazmaniz dileklerimle...
Yusuf Akkaya (garsli36)
Bu şiir ile ilgili 106 tane yorum bulunmakta