Anda kalalım seninle
Geçmişsiz, geleceği belirsiz
Anda yaşayalım seninle
Sorgusuz, sualsiz
Anda olalım seninle
Anı sayalım sonsuz
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




evet anı yaşamak değerli şair
çükü dakikalar yılları doğurur
Bir şiirimde;
.
"An'ı an'a ekleriz zam'an olur.
Can'ı an'da sevince can'an olur.HG"
.
diye yazmıştım.
O dizeleri hatırlattı yorumunuz...
Teşekkür ederim Ali Bey,
Selam ve saygılar.
Günü birlik yaşayan hayatın derinliklerine dalarak yokluk ve hiçlikle bútünleşmeyi anlatan duygusal bir şiir
Yorumunuz için çok teşekkür ederim İmam Bey.
Anda kalmak, anı yaşamak...Bütün mesele bu...Anlayabilene...
Kısa bir zaman dilimi ama bazen tüm hayatımızı belirleyici olabiliyor.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta