Türkiye'nin çeşitli illerinde öğretmen olarak görev yaptı
33 YAŞINDA BİR ADAMSIN
33 yaşında bir adamsın
Cennetten çalınmış altmışlı yılların
Bir daha başa sarmak için baş koymalısın
Ekmeğinden çalındıysa artık itiraza ne gerek var?
ANNEMİN ANISI
O sirki yanına alır, başka bir şehre giderdi,
Uykuların ve büyücülerin şehirlerine.
Biz kalırdık öyle, ortada eğlencesiz hayvanlarla,
Tüm zıtlıkların ortasında ıssız bir evde,
Aşk Bölüşmektir
(Küçük İskender’e saygıyla)
aşk, sabah 5’te içilen son sigaradır, hep birlikte içmektir
kimsesiz bir gecede elini kendi cebinde ararken, titremektir
üşüyen bir sokak lambasına omzunu yaslamak, beklemektir
BİR PAZAR YALNIZLIĞI AŞK
Sabahı unutmuş bir şehrin ortasında
Çıkmaz sokaklar yankılanıyor adımlarımla.
Gölgeler biraz ürkek, biraz dalgın,
Kaldırım taşlarında bir zaman saklanıyor,
--------------------BİTİŞ -----------------------
Bitiş, bir sigara dumanı gibi,
İçime çektiğim her nefeste kaybolan.
*BOŞLUKLARIM VAR BENİM*
Boşluklarım var benim,
sabaha karşı uyanan şehirler gibi,
biraz eksik, biraz tamamlanmamış,
belki de hiç dolmayacak türden.
CELLATLAR DA SEVER
cellatlar da sever…
Bir gülün gölgesini okşarken,
yanlışlıkla kanı ıslatır elleri çünkü
geceye yaslanan her bıçak
Gam Değil, Hüzün
Gurbetle başlamadı,gamla başladı…
Nehirlerim hasretti denize
Kan sızıyordu bileklerimden,
“Acıları sez! " dedi bir ses …
**İnsan En Uzun Yarımdır**
Ne dersin? Belki fedadır yol, cana yürek.
Hoş, yanımıza bir şey alıp almamak da olur.
Kim demiş ki güzel ile oturup da tek rakı içilir!
Güzel kalbi hangi mezeyle koyarsan koy seçilir!
İNSAN SEVEKEN ÖLÜR MÜ?
İnsan severken ölür mü?
Bir göz bakışıyla kalbini susturup kendi cenazesine ağlar mı içinden,
Ya da bir ismin telaffuzu boğazında takılıp kalınca,
Konuşmadan, anlatmadan, sadece bekleyerek yavaşça çözülür mü zamandan?




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!