Bir adam bağırıyor sokakta,
Taze simitlerim var…
Simitçi simitçi geldi diye…
Çocuklar duyunca sesi,
Dökülüyorlar sokaklara…
Harçlıklarını uzatıyorlar simitçiye,
Simitçi büyük bir zevkle,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Daha bu sabah karşıyaka simiti yedim.Simit yanında bir dilim peynir ve sıçak bir çay yemede yanında yat!! YüREKtEN KuTLuYRuM :))
Simit yemeyi hala çok severim. Çocukken hergün yerdim.Kısa ve güzel bir şiirdi kutlarım.
Simitçi
Bir adam bağırıyor sokakta,
Taze simitlerim var…
Simitçi simitçi geldi diye…
Çocuklar duyunca sesi,
Dökülüyorlar sokaklara…
Harçlıklarını uzatıyorlar simitçiye,
Simitçi büyük bir zevkle,
Uzatıyor çocuklara simitlerini,
Çocuklar sevinçle gidiyorlar evlerine,
Taze simitlerini sıcak çayla yemeğe…
Kısa ve çok hoş olmuş kutlarım!
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta