-
04.03.2005
-
09.03.2003
-
27.11.2005
-
15.01.2008
-
09.03.2003
-
30.07.2003
-
04.03.2005
-
04.03.2005
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
O bahar İzmir’de çok fazla doğum olmuştu sanırım; neden tosuncuktum ve de koca kafalıydım diye benimkinin saatini tam olarak hatırlasınlardı ki? ... Bizimkilerin ikinci en büyük dikkatsizliğiymiş…Neyse, cevabı, beş buçuk yıl gibi kısa bir süre sonra okula verilip de bazı şeylerin zamanının yine dikkate alınmadığını sezdiğimde, daha sert bir bıngıldağın vermiş olduğu dik başlılıkla ve aynı içgüdüsel tepkiyi bu sefer bilinçli ve şiddetli bir şekilde dile getirerek ben bizzat kendilerine ilett ...



