Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




teşekkür ederim dostlar..
Hem yazan,hem çalıp söyleyen türkü türkü nağmelerce tüm gizinden soyulmuş mânâ'yı :) Ney deseniz nefesine kuvvaet,sazın telleri avuçlarından kaymada usulca,bir de gözlerini kapayıp kanatsız uçuşa geçti mi hocam,değmeyin keyfimize :) Maşallah deyip sizi nazarlaman şu çeyrek porsiyon variyetimle,sevgi+saygı ve tebriklerimle :)))
(Hojjjam inanın siz çalıp söylerken; yaprak bağlamamdan,ucundan accık çalıp söylememden bahse utanırım kendimden :) Eh ne de olsa bizim repertuar üjbej parçadan ibaret,serçe parmaklarım ise telleri boydan boya sarıp sarmalayamamakta :) :)))
Yüreğiniz dert görmesin ve millî +manevi duygularla bezenmiş yaşama iştiyakiniz hiç sönmesin :)