sen,
bedenimden düşen bir yaprak
hayatımda öylesine yaşanmış bir an
göğümde parlayıp sönen bir yıldız
düşlerime giren isimsiz bir kahraman…
sen,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




sana şiirler dermeliydim... gerekirse sarayın çatısından düşecek noktalarda... ama en uçta bile olmalıydın hem çılgın hem sakince
Onur'un yorumu da ilginç olmuş. Bir de o gözle okudum şiirini.
Şiir denilen olgu gerçekten çok zengin bir dünya sunuyor insana.Ve ben bu dünyada gezmeyi, sınırları zorlamayı seviyorum.
tekrar sevgimle
:)
'hayatında öylesine yaşanmış bir an' olmamış ama şiiri yazdıran ki, şiiri okuma şansı bulduk..
'olmamalıydın' demişsin ama sen de, daha fazlası olmalıydın
sevgiyle
aynur özbek uluç
Her şeyin olmuş ben Yunus kardeş...
Güzeldi...Tebriklerimle...Saygılar...
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta