REYHAN AYDINER HAYATI
1970 Eskisehirde doğdum ilk orta lise tahsillerini Eskişehirde yaptım. 25 yıldır şiir yazıyorum. Kitap olarak basılmış değil.Gunun birinde kitap olarakta görmek en büyük hayalim.Evliyim bir oğlum var.Cesitli gruplarım ve sayfam var facebook ta UMUDUN SESI ESKİŞEHİR,Reyhan AYDINER İLE SIIRLER,UMUT PERISI adında sayfam var.grup ve sayfama beklerim.Tum dostları esenlikler dilerim....
Eserleri
YORGUN yıllar,Son dem,ESKİŞEHİR Ankara Yolu gibi daha birçok.. ..Eserim var.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!