kuş açtı seyir defterini
sandığının en dip köşesinde
bir ağlama sesi...
gökyüzünü tutuşturma niyeti gibi bir şey
geçiyor gibiydi içinden...
kuş, gözünde rutubet -öyle parlarken-
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Ölümsüzlüğün tasviri. Aşkı öldürememenin karikatürize hali.
Böyle dizeler hayatı öyle bir köşesinden yakalıyor ki iyi ki yaşıyorum hissiyatı yayılıyor içinize.
Bu şiirle tanıştığım için size teşekkür ediyorum.
Başlık bu şiiri oku diyen bir davetiye gibiydi.
Psikuş.
Pisi pisi kedi gibi bir kuş mu, yoksa psikolojik bir kuş mu acaba dedim kendi kendime?
Okuduğumda ise destansı bir gizem yayıldı çehreme.
Bilhassa aşağıdaki dizeler ünlü iran efsanesi simurg u anımsattı bana.
kuş, gözünde rutubet -öyle parlarken-
sohbet etmek için
kendini davet etti...
kim bilir
belki bir özür
-bir barış teklifi-...
Saygı ve tebrik dileklerimle
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta