.....
mutlu aşklarınızı yazarsınız
yanıbaşınızdakine kapalı bilincinizle
ve romantizm eklersiniz
postmodern kahramanlara dönüştürerek
ölenlerimizi
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




yaşamak istesek de istemesek de dişli bir çark dostum. dişlilerin arasında kalanlar ezilip gidiyor. ölenler unutuluyor, kalanlar ya etine, ya da parasına güvenerek o dişliden uzak yaşamaya deva m ediyorlar.
malesef, yaşamın kuralları idelojik düşüncelere uymuyar.
saygılarımla:
rr.akdora
ilk puan benden siirinize..insancillarda bir siirinizi cok begendim ama kayitli degil neyse bu(diger)siirlerinizde harikulade degerli sairim...tebrikler
'şiire çok farklı bir yaklaşım ...şair kızıyor birilerine sanki ..ama nedeni kafaları karıştırır tarza....yani günümüz aşkları yalan anlamınamı geliyor...sahtemi herşey ...bilmiyorumki ne desem'
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta