Sana yazılmış satırları al git gözüm görmesin artık
Ne sen umurumdasın ne kıyametin kopması umurumda
Şimdi yalnız yol alacağım bıraktığın okyanusta
Yıkılmak yok artık alışkındır artık bu beden her türlü kasırgaya
Unutulmaz dediğin her şey senin gibi bir yalan artık
Başlayışı bir fırtınaydı ama bu sevdanın bitişinde kasırgalar olmayacak
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Güzel ,değişik bir sevda ...!
Tebrikler.
Süleyman Kaya
güzel bir çalışma olmuş
Duygular yoruma harika aksettirilmiş.Tebrik ediyorum.Selam ve sevgilerimle.
Çok etkileyici, kahır mektubu gibi..
Ama final güzel, enkazdan kurtulabilmek, güçlü olabilmek güzel.
Tebrikler.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta