Umarım mutlusundur.
Olmaya hakkın var.
İntikam acısını tattın.
Zevk/ i ise baldan tatlı.
Zevklerin en büyüğünü yaşadın.
Paramparca bir kalple oynadın.
Çiğnedin, bastın üstünde boğuştun.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




hoş bir şiir. intikamı güzel anlatmışsınız. ama seven insanlar intikam almazlar. onlar sadece o koskocan sevgisini küçücük yüreğine sığdırır, ömrü yettikçe onunla yaşar. sevgi işte böyle bir şeydir. bence...
yüreğiniz geniş, kaleminiz daim olsun.
Çok güzel,çök anlamlı. Ellerinize sağlık. Selam ve sevgilerimle.
Münir ÜSKÜDAR
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta