ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
13 Mayıs 1947’de Denizli’nin Tavas ilçesi Vakıf Köyü’nde doğmuşum. İlkokulu Vakıf İlkokulu’nda Pekiyi derece ile bitirdim.
1959 Yılında yatılı Gönen İlk Öğretmen Okulunu kazandım. Okul yıllarımda şiir yazmaya da başladım. Okul harçlığımı kazanmak için okulda fotoğraf çekiyor, bisiklet kiralıyor, top oynatıyor, tatillerde kantarla boy kilo ölçüyor, babamla birlikte mısır közleyip veya kaynatıp satıyordum. 1965 Yılında Öğretmen Okulunu okul birincisi olarak bitirdim.
İlk olarak E ...




geçmiş kurban bayramınız kutlu olsun...ben yeşilyuva kasabasından öğrencin gamalı ömer AKSOY MSN:[email protected] eklerseniz sevinirim mustafa hocam