Yaşamındaki
Özgün felsefedeyim.
Gözlerine bakamasamda,
Yüreğine dokunamasamda,
'İnsan olma' hakkımdan
Hep sendeyim.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Sevgiden ve güzel duygulardan yana
kaleminiz ve o güzel duyarlı yüreğiniz
hiç incinmesin böyle güzel eserleri
bizlere sunduğun için doyulmaz bir paylaşım
yürekten alkışlıyorum sen sevgili kardeşimi
kutlarım başarılarınızın devamını dilerim
Kah metafızık bir alandan seslenmiş, kah masalsı bir tad eklemiş. Aşkın fikirsel bir idealizmini betimlemiş kendi bakış açısıyla... Estetik bir çalışma... Kurgusal gerçekliğin aksine aşkın sınırtanımazlıgı, kuralsızlığı gözler önüne serilmiş.
Emeğine sağlık yeni kelimelerde bulaşmak dileğiyle
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta