ne kadar koşarsan koş;
bu maraton,
bir kum taneciği üzerinde
ne kadar seversen sev;
bu aşk,
sadece bir zaman diliminde
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




'bu maraton,
bir kum taneciği üzerinde '
tebrikler
Bu kadar ümitsiz olmayın şair.Bakın Mecnun hala yaşıyor.Yeterince sevebilirseniz sizde kalırsınız.Hem hiç koşmamaktan iyidir değil mi?
Aşk biter mi? kendinizi kandırmayın aşk asla bitmez.Herzaman birşeyler kalır yanımıza yeter ki sevmekten ve koşmaktan bıkmayalım.Sizin gibi bir şairin de asla bıkacağını sanmıyorum zaten.Siz yine de sevin:) Felsefeyle şiiri çok güzel yoğurmuşsunuz.Bol aşklı günler...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta