Sevdiceğim sana kavuşabilsem
Çektiğim çileler vız gelir bana
Göz göze bakışıp, gülüşebilsem
İçimde ki korlar, buz gelir bana
Senin için düştüm elin diline
Yıllardır hasretim aşkın gülüne
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Sevgiliye özlem, yokluğunda edilen dua sinmiş kaleminize... Çekilen zahmetler bir tebessümle unutulur mu? Unutulur elbet yeterki tebessüm eden Sevgili olsun... Tebrikler...
Ne kadar hoş duygular bunlar...İstemek elde etmenin yarısıdır :) İstedikçe varız zaten...Umuda dair hayatlarımızı güzelliklerle donatabilmek dileğiyle ben çok sevdim şiirinizi sevgiler...Burcu Bir
Koşsam sana doğru, dağları delsem
Engelleri aşıp yanına varsam
Ufak ellerini elime alsam
Bütün patikalar düz gelir bana
DAĞLARI DELMEYE GEREK VAR MI....
AŞK GERÇEK BİR MUCİZEDİR ...
VE BU MUCİİZEYİ TANIMADAN TATMADAN HİSSETMEDEN ÖLENLERİ DÜŞÜNECEK OLURSAK...
GÜZELDİ...
KUTLARIM.....
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta