Elinde kum tanesi
Annesinin bir tanesi
Gözünde dolu yaş
Altında donuda yaş
Gelmiş kapıya
Kapı kilitli.
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Kısa ve öz müthiş anlam yüklü Yüreğiniz hiç dert görmesin Kutlarım
Elinde kum tanesi
Annesinin bir tanesi
Gözünde dolu yaş
Altında donuda yaş
Gelmiş kapıya
Kapı kilitli.
Kıyamam yazık miniklere... Hoş bir şiir olmuş. Kutluyorum.
Annesinin bir tanesi
Gözünde dolu yaş
Canımm diyesim geldı, ne hoş ne güzel çalışma recep bey tam puan ve listemde gönlünüze sağlık sevgilerr
Güzel şair, hemşehrim;
ne kadar güldüm bilemezsiniz,
çok tatlı bir tesbit var orada..
belki de işin inceliği o olmalı
KAPI KİLİTLİ..
***********************************************
Tebrikler ve saygılar
Yapacak bir şey kalmamış gibi çocuk çaresiz altını pislemiş...kutluyorum hocam
AZ SÖZ FAKAT ÖZ SÖZ.. TEBRİKLER
Siz Ö.Ç.M.'ye bakmayın!Kıskançlığından patlasın!
Şiir bence güzel olmuş.Herşey açık ve net anlaşılıyor.(ö.ç.m. tarafından bile:))) Söylemek lazım anneye,ki çocuk dışarda iken konu komşuya gidilmez;ya da gidilen yer çocuğa da gösterilir.
tebrikler...
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta