Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Kdz. Ereğli ilçesinin Dedeler Köyünde doğdum. Ve halen yaşıyorum...!
* Belki dünya yeniden yörüngesine girer diye, yazmaya devam ediyorum...
*Ne yazarsanız yazın. Ama yazdıklarınız sizin 'İp'inizin ucudur. Sizin şifrelerinizdir. Sizin görüntünüzdür.
*Ben şairlerin sesinin kısılması değil daha fazla çıkması gerektiğine inanırım. Bizler yazmalıyız. Titretmeliyiz. Kalemimizin eleğinden geçmeli şu hayat. Hem tebessüm ettirmeli, hem ağlatmalıyız! Şiir tadında kalsın her şey. Yaşamak ...



