Kimse bilmez anlamaz ağladığımı,
İçime akıtırım gizlice göz yaşlarımı,
Bitti anladım, ayrılık koydum adını,
Bilirmisin hüzzamla bitermiş hayatın bütün şarkıları.
Şiirlerle anlattım sana olan duygularımı,
Sana açtım sadece gönül bağımı,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Bitti anladım, ayrılık koydum adını,
Bilirmisin hüzzamla bitermiş hayatın bütün şarkıları.
Hayat biraz hüzzam da ondan.Teşekkürler.Ahlar-Mehmet Dursun
''Şarkılar hangi makamla başlarsa o makamla biter'' vesselam
Beynimi koparıp atarım, düşünürse senle geçen zamanı,
Kalbimi parçalarım, anımsarsa senle olan hatıraları,
Dilimi doğrarım, söylerse adını,
Bilirmisin hüzzamla bitermiş hayatın bütün şarkıları.
Büyük lokma yut ta büyük lâf etme derler Nilgüüün! Dediklerinin hiç birini yapamazsın bu yazdıkların da belge olur çıkar kalbin karşısına, o zaman ne yaparsın? :-) Daha çok anarsın, hem de yanarsın, çoook...
Sevgilerimle kardeşime.
Başarı yolun daima açık olsun... Selamlar
Sultan Yürük
Kimse bilmez anlamaz ağladığımı,
İçime akıtırım gizlice göz yaşlarımı,
Bitti anladım, ayrılık koydum adını,
Bilirmisin hüzzamla bitermiş hayatın bütün şarkıları.
Ayyrılığın onur ve gururla karışmış hali güzel bir anlatım Tebrikler
Ağlamanın anlamsızlığı. Güzel bir tespit, doğru bir söylem!
Yusuf İPEKLİ
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta