HER GAMDA SEN
Belki yanımda değilsin, ey nûr-i kalbim,
Hüznümde hep sen varsın, gonca gibi açan.
Gözlerim arıyor gölgeni rüzgârda,
Ve her düş, her nefes, latîf bir nûr misali
İçimde seni canlandırıyor sessizce.
Gecenin karanlığı bile seninle aydınlanır,
Adın uğuldayıp gelir her fısıltıda,
Kalbim, virân bir bahçe olsa da
Seninle çiçeklenir, varlığınla serpilir.
Belki ellerime dokunamam,
Belki göz göze gelmeyiz bir daha,
Ama bilirim ki, her gam damlasında
Sen varsın, hep sen, nûr-i yârim…
Yücel ÖZKÜ
21 Mart 2021/09:17
Kayıt Tarihi : 21.03.2026 10:30:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!