Öyle bir haldeyim ki; sanki bir daha hiç aşık olamayacakmışım gibi.
Canım o kadar acıyor ki, bir daha hiç rahatlayamacakmışım sanki
Ela gözlü bir dilber tanırdım, artık sadece hafızamda yaşayacak.
Dudaklarının ıslaklığı, teninin sıcaklığı ve sevgisi yok artık.
Sadece yaşayıp unuttuğum iyi şeyler var geçmişte.
İçimde hapis olan endişeler, kötü şeylerse hala duruyor.
Çok hızlı geçti çocukluğum, gençliğim, geçmişim…
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta