Bir fidan ektim umut bağına,
Su ver yeşersin diye dağına.
Kâh aldandım dünyanın ağına,
Giderim gündüz gece, hâl böyle.
Gözlerim görmez, gönlüm seziyor,
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Harika ve anlamlı bir şiir okudum kutluyorum şiiri ve şairi.
Selam ve saygılar sunarım ??
Kıymetli yorumunuz için en derin teşekkürlerimi sunuyorum değerli hocam ??
bir körpenin peçeli yüzü kadar saklı bir hüzünle,
dikine dikine gidiyorum yüreğimin
ve çağın çöplük kalbine tahammül harcım değil…,
gel gör ki,
hale bakar mısın dediğim şu hale isyana ve
ayaklanmaya hazırlıklaraysa
dermansızım…,
ama işte düşüyor umutvar bir gül yaprağı daha
ılık bir mevsime akisler çizerek...,
ah;
Kıymetli yorumunuz için en derin teşekkürlerimi sunuyorum değerli hocam ??
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta