Vurmazdı başını taşlara şimdi,
Yüzüme bir kere gülseydi eğer.
Tütmezdi gözünde yaşanan mazi,
Sabredip yanımda kalsaydı eğer.
Kulunum demekle kul olmaz insan,
Rüzgâr ancak tozu alır kayadan.
Gönül sarayımda olurdu sultan,
Gitmeden kapımı çalsaydı eğer.
Her gece resmimi alıp eline,
Yanmazdı bu kadar naçar hâline.
Ejderha dilinden veda yerine,
"Beni affet" sözü çıksaydı eğer.
Kayıt Tarihi : 20.11.2019 23:59:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!