Gülüşler içten olmalı
Dudaklarda kalmayıp
Gözlere yansımalı
Keder içinde de olsan
Seni yanına alıp
Ruhunu ferahlatmalı
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




anıları tazeleyen bir paylaşım okudum benden tam puan şiir ve şaire kutlarım siz değerli şairi
Gülüşler içten olmalı
Dudaklarda kalmayıp
Gözlere yansımalı
Keder içinde de olsan
Seni yanına alıp
Ruhunu ferahlatmalı
çok güzel dizelerdi....saygılar
Seni yanına alıp
Ruhunu ferahlatmalı
Güzel şire sevgiler kutlarım
Ahh ah nerede o içten gülüş zamanları..Şimdilerde bir ekmek derdine düşmüş millet,nerdeyse gülmeyi unutmuş.Keşek bu gülüşler olsaydı.Tebrikler ve selamlar.
doğru söylüyorsun,gerçekten doğru...duygusal 43
Gülümseme insanı güzelleştirir. Gözler de pırıl pırıl olur. Tebrikler. Sevgilerimle
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta