bir nokta koymak olabilirdi
niyetim
uzun süreli hayatıma
Hala nefes almamdı belkide
çaresizlikten usanmış dakikalarda
yarınlara bel bağlamıştım
hayallerin ötesi yaşam
yaşamın ötesi ise önemsizdi
belirsiz de olsa farketmez
fark edilmek miydi niyetim
karmaşalığın içine sürüklenmek mi
kendimle olan baş başalığımın özlemini
Geçmişten de
aramak değildi hani
o ki mutluluk
hep acılardan ibaret
o ki inanç
zamanı yitirmeyi
göze almakmış meğer
kalan günlerimi düşünmek değil
Yaşadığım günlerden
Keyif almacasına
Yemekse yemek
Kahve sigara ise kahve sigara
Müzik ise müzik
Olmazsa olmazdı
her biri bir bütünün halkalarıydı
Konuşmuyorum kimseyle
Kimseleri ne görüyor
Ne de ilelebet
Görmek istemiyorum
Bir kadeh viski
Bir duman
Bırakın olmayan dertlerime
çare olmayı
Keyfime keyif katıyordu aslında
Peki bu satırları kimlere bırakıyorum
Ölümüme yas tutanlara
Bu gün yanında olmayıp
Uzaktan sevişen
Uzak
çook uzaklardan
Kuruyan dudaklarımı
Öpen
öpüşen insancıklara.
Kayıt Tarihi : 7.07.2009 16:12:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!