Bir boşluk var ki yaşanan,
Yaşlanınca yazılır gibi.
Yine sensizliğin akşamında,
Karanlıklar çökerken üstüme...
Sığmadım,
Sığamadım bir ben,
Koca İstanbul'a.
Ne güneş dokunuyor içime,
Ne beklediğim yağmur geliyor.
Diyecek bir şeyim de kalmadı.
Düşleyebileceğim ise
Kırık bir hayalden ibaret.
Güneşin sıcaklığını gözlerinde,
Ve her damlanın kıymetini gülüşünde gördüğüm...
Bana haram olduğun zamanlarda bile,
Mazide kalan ben olsam da,
Çalan ben değildim.
Çaresizdim...
Çarem oldu mısralar.
Yaşamadan yaşlanmak,
Bir de dönüp dönüp geriye bakmalar...
Esirgediğim,
Manzumelerdi avuntularım.
Geçmiş rahat durmayınca,
Gelecek de sırtını döner oldu.
Güneşte bile bir tuhaflık var.
Batışı bile kanlı gözyaşı gibi.
Geride kalanlar mı?..
Bilmedin, bilmeyiver artık.
Bir açılıp bir kapanan,
Kabuklu, kırık camlı anılar...
Bir damla gözyaşı,
Bir şiirden ibaret.
Yakup Akbulut
Kayıt Tarihi : 13.05.2026 10:46:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!