Günün geceye dönmesini
Neden bekler insanoğlu
Bilinmezmiki
Her geçen an ömürden
Gece çökünce gündüze
Hüzün iner gökyüzüne
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




SON ŞİİRLERİNİ OKUYUNCA ANLIYORUM Kİ İNSAN İSTEYİNCE YAPAMAYACAGI ŞEY YOK AYNİ GÜZEL OLMUŞ GÜZELE GİDİYOR DAHA ÖNCE SANA BİR NAZAR BONCUĞU TAKMIŞTIM BİR TANEDE BUNA TAKIYORUM
YÜREĞİNİZE SAĞLIK.
PAYLAŞMINIZA TEŞEKKÜRLER
Dün ertsi ve bir önceki neyse hayatta
Bu gecenin ertesindede
Vurulmuş umutlar
Ve hala düşünmeden edemiyorum
Gecemidir gündüzü getiren
Yoksa gündüzmüdür geceyi karartan
hüzünlü.. ve doğru..
BUGUZEL CALIŞMALARANIZDAN DOLAYI TEBRIKLER KALEMINIZ DAIM OLSUN
Ve biz hala bekleriz
Günün ardındaki geceyi
Yarınki güne umutlan bakmaya
Ama. nafile kalır geceler
Dün ertsi ve bir önceki neyse hayatta
Bu gecenin ertesindede
Vurulmuş umutlar
Ve hala düşünmeden edemiyorum
Gecemidir gündüzü getiren
Yoksa gündüzmüdür geceyi karartan
ve biz hala bekleriz....çok güzeldi....saygılar
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta