Samsun'un Vezirköprü ilçesinde 2004 yılında dünyaya geldi. İlk ve ortaöğrenimini Samsun'da tamamladı. Ardından Ondokuz Mayıs Üniversitesi Çocuk Gelişimi bölümünden mezun olarak lisans eğitimini tamamladı.
Acıtmaz sanmıştım,
Unutmuşum; ben usanmıştım.
Ben yıkıldım,
Kendi enkazımda yine kendim kaldım
Dim dik acı çekerken,
Kimse yaranı sarmaya gelmezmiş,
Gönülden gönüle aynayı gördün mü ey Ademoğlu!
Özünden gözüne zuhur eden ışığı sezdin mi ey Ademoğlu!
Sînen sonsuz ummanlar gibi gezdin mi ey Ademoğlu!
Sözün cesaret taşar,
Zalimi ferasetle ezdin mi ey Ademoğlu!
Bakışların ilim oku,
Kapına geldim Rabbim, açtım bu ellerimi fezâlara
Dualarımı kattım da geldim gönlümdeki ezâlara
Rahmetinle donat her zerremi , uğratma sen cezâlara
Esmâlarınla huzur ver, seni anan âzâlara
Sığamıyorum ben Rabbim, bu dünyayı evim varsaydım.
Ağlama ruhum,
Geçer bu da geçen acı dünler gibi
Ömrün acımasız sayacı günler gibi
Yanaklarını silemem, bu yerde yorgunum
Tesellileri bilemem, bu derde vurgunum
Ağlama ruhum,
Hayatta kalmaya çalıştım,
Çalışmadığım yerden geldim dünyaya
Hayattan kaldım…
Derken biri elini uzattı umutlu yarınlardan,
Tuttu ruhumun titrek ellerini,
Kendinden kaçarken kime saklanır insan?
Dermanı kendi iken kendine yasaklanır insan.
Bu esrarlı adımlar nereye?
Gidiyor gibiyim derin bir cendereye...
Bir damla umut bulabilmek için
Koşuyorum hayat çölünde,
Gözyaşımla büyüttüğüm sen çiçeklerini yoldum bugün
Gururumdan yaptığım yolları yıktım sol yanımla
Hezeyan vadilerinden dinginlik kıyılarına yoldum bugün
Adımlarımı yıkadım, yaralarımdan damlayan son kanımla...
Sînemin yanık kokularıdır bugünden bana kalan,
"Seni seviyorum!"diyemem ama gel sarıl bana sen
Bu sevdanın hakkını veremezsem darıl bana sen
Bir başıma hiç tadım tuzum olmaz, karıl bana sen
Ben sana hep meftunum tutul harıl harıl bana sen
Aşktan düşerken bana uzanan el senin elindi
Seni o kadar çok seviyorum ki..
Ben bile artık sığdıramaz oldum içime,affet...
Bir bakışım varsa senle dolu,
Bir gülüşüm varsa her zerresi senden ibaret
Sana kapıldım,acılarla tanıştım, ölümlerle yarıştım
Dondum kaldım sende;
gözlerini giyebilir miyim yüreğime?
Bir kaç aşk kadar dar gelecek belki üzerine
Umuduyla düğmeleyecek önünü bıkmadan
Yeter ki gözlerin bir ömür sarsın yüreğimi
Belki sıkacak üzerindeki onu,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!