Ey ölüm!
Benimle saklambaç oynama
Elma dersem çık
Armut dersem çıkma.
Kırk odalı gönül sarayının
Kapısı kapalı
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




bu şiir ismet özelin şiiri değilmi
Sayın Ali Çapan;
Gerçekten çok harika bir şiir.
Sizin gibi usta kalemlerden de
böylesi çıkmalı, kutluyorum. Ahmet Ayaz
Gönül sarayınız kırk odalıydı
kırkbirinci oda kimin, nerde ???
Kime ait o düğün, o eğlence ?
Tebrikler Ali bey....
Ya da elimden tut
Ben de götür
Canım efendim
şiiriniz hoşuma gitti:).....beni de götür olacaktı heralde ordaki İ unutulmuş...
saygılar
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta