Sen mazideki boyun büküklüğüm,
İç çekip çekip, en derine gömdüğüm,
Sen keşkelerin önde gideni,
Eksik dilediğimsin,
Aynada gördüğümsün…
Adına çocukluğum desem,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




TEK KELİME İLE MÜKEMMEL OLMUŞ TEBRİKLER
HİCABİ CEYLAN
'Sen iç çekmeklerim,
Geçmişe gidişlerim,
Sen keşkelerim!
Sen…
Eksik dilediğimsin…'
şiirin sonu asıl özü
şarkı gibi
şarkı sözü..
tebrikler
İç çekmelerini dağlara yatır dost karlı dağlara. İçindeki yangını belki biraz olsun hafifletir. kutlarım.
Sizi ilk defa okuyorum, güzel karşılama oldu. Anlaşılan tekrar misafiriniz olacağım... Barış Aluk.
Merhaba;
Eksikler asla tamam olmaz.Çünkü; umutlar, beklentiler hiç bitmez...Umutlarınız hiç bitmesin....Güzel ifadeler........Sevgiler.
Güzel şiir tebrik ederim.
güzel akan bir şiir anlatım hoş saygılar kibar
Keşkesiz hayatların olması dileğiyle, ama hayat keşkesiz olmuyor ve dilekler hep yarım kalıyor..
Sevgilerimle,
Ebru Delice
Güzel şiir...
Kutlarım...
Bu şiir ile ilgili 9 tane yorum bulunmakta